twitter
rss

Recuerda:



Practica:
Potencias 1





11 comentaris:

  1. m'ha servit de molta ayuda.
    David

  1. Carmen m'hagradat molt el de la mina:)

  1. El potencies 3 es divertidisim.

  1. esta mol be sobretot el que te calculadora

  1. M'agrada la idea de les potencies.

  1. Les potencies m' agradan moltisim es super divertit moltes gracies per fer aquest blog

  1. Hola som na Nuria.
    Estan molt be.
    Son molt divertits i aprens molt.
    Al exerci 0 he fallat 3 per que hem liaba un poc pero despres me ha anat molt be

  1. Molt bé, estic contenta que hàgiu pogut practicar iles potències i que us hagi servit per aprendre fent activitats divertides.

  1. hola carmen he probat lo de ses potencies mhagrada el de la nina i sa pedra grosa

  1. Elsa, estic contenta que practiquis els exercicis a través del blog.
    Una abraçada.

  1. hola carmen avui he fet tambe ejercicis

Publica un comentari a l'entrada