twitter
rss



MATEMÁTICAS

SISTEMA DE NUMERACIÓN DECIMAL
LOS NÚMEROS DE SIETE CIFRAS



12 comentaris:

  1. Hola Carmen soc en German magrada molt el joc de la noria i tambe les fotos

  1. Estic contenta Germán que facis alguna activitat del blog.

  1. Hola soc n´Asier i també he jugat al de la noria i he provat el de la ruleta. Es molt divertit.

  1. Molt bé Asier. Estic contenta que hagis practicat i que t'hagi agradat.
    Una abraçada.

  1. Hola Carmen ja he fet els deures i e jugat a la noria

  1. Carmen he provat la ruleta i es una pasada.Llugare moltes vagades.Estic molt cuntent

  1. Molt bé Germán. Estic contenta que t'agradi i que hagis fet els deures. Una abraçada.

  1. Lucia S.
    Hola ja he fet els deures i estic estudian pel control de dema y vosaltres com esteu?

  1. Molt bé Lucia S. estudia i repassa tots els exercicis que hem fet de Castellà.
    Una abraçada.

  1. hola m agradat molt els exercisis
    elsa

  1. he estudiat lo de C.Socials

  1. Carmen no sabia que es podia fer amb la samsung galaxi tab 4.On esta les fracions?�������� anque he entrat a un altra pagina i al llibre.

Publica un comentari a l'entrada